Ofte stilte spørsmål
Profilering
Lurer du på noe angående profilering? Vi kan både trykke, brodere og gravere logo på det meste og rådgir gjerne om valg av profilering. Kontakt oss på yrke@aoksnes.no eller telefon 70 12 10 82.
Bytte og retur:
Du kan bytte ved å komme til vår butikk, eller sende i retur til vår butikk. Ved bytting må man ha kvittering/ordrenummer.
Før bytte/retur pr post kontakt oss på mail yrke@aoksnes.no eller telefon 70 12 10 82.
Reklamasjon:
Reklamasjoner kan gjøres i vår butikk, eller på mail/telefon. Ved reklamasjon i butikk ta med produktet. Reklamasjoner kan også behandles ved å sende bilder som viser feilen/problemet med produktet til yrke@aoksnes.no.
Betaling:
Vi aksepterer de fleste betalingsmåter inkl. kort, Vipps, faktura.
Ordre og frakt
Levering/leveringstid:
Vi sender pakker fortløpende. Bestiller du tidlig på dagen blir pakken ofte sendt samme dag. Bestillinger som kommer inn senere på dagen sendes normalt påfølgende virkedag. Leveringstiden vår er 1-5 virkedager med Bring. Merk at leveringstid kan variere ved helligdager, mye trafikk, og eventuelle forsinkelser.
Kansellere ordre:
Dersom du har oppdaget en feil eller ønsker å kansellere ordren din gjør vi så godt vi kan for å få dette til. Send da en mail til yrke@aoksnes.no eller ring oss på telefon 70 12 10 82. Har du fått en sendingsbekreftelse kan vi ikke gjøre endringer. Du kan selvsagt angre kjøpet ved å sende i retur og bestille på nytt.
Ordrebekreftelse:
Dersom du ikke har mottatt en ordrebekreftelse på ditt siste kjøp, vennligst kontakt oss på yrke@aoksnes.no eller ring oss på tlf: (+47) 70 12 10 82.
Ordrebekreftelse blir sendt ut i det du har lagt inn dine person– og betalingsdetaljer og fullført kjøpet ditt i handlekurven. Dersom du ikke har mottatt denne undersøker vi det for deg. Vær nøye når du taster inn dine detaljer i handlekurven. En skrivefeil i e-postadresse kan være grunnen til at du ikke har mottatt dette
Feil vare eller adresse?
Mottatt feil vare: Ta kontakt med oss på mail yrke@aoksnes.no eller telefon 70 12 10 82 så finner vi en løsning.
Levert til feil adresse: Ta kontakt med Posten på tlf: 22030000. De vil hjelpe deg med å videresende din pakke til riktig adresse. Husk å ha sendingsnummer klart!